Τετάρτη, Ιανουαρίου 06, 2010

Εκεί που τα όνειρα ζωντανεύουν..

Μ'αρέσει να ονειρεύομαι..
Μ'αρέσει πολύ..
Θεωρώ ότι έτσι μπορώ να ξεφεύγω απ'την αλήθεια και να κάνω τον κόσμο έτσι όπως τον θέλω εγώ..
Και τι θέλω λοιπόν..;
Ένα κόσμο δίχως προβλήματα..
Ένα κόσμο δίχως στεναχώρια..
Ένα κόσμο που ο καθένας θα ήταν χαρόυμενος& ευτυχισμένος..
Αλλά..πόσο σωστό είναι αυτό τελίκα..;
Δεν ξέρω..
Ώρες-ώρες νιώθω να πιέζομαι όμως απ'το κόσμο που ζω..
Όχι,δεν λέω και δεν είπα ποτέ(και καλά) ότι δεν μου αρέσει η ζωή ΜΟΥ.
Μα αυτό είναι το θέμα..
Είναι ζωή μου..
Αφήστε με να κάνω αυτό που θέλω..ΚΑΙ ΑΣ ΑΠΟΤΎΧΩ.
Μα φυσικά και δε λέω να κάνω λάθος πράγματα που θεωρώ εγώ σωστά..
Αλλά αυτά που είναι σωστά γιατί να μην τα κάνω..;
Και έτσι επιστρέφω στη πίεση που νιώθω κάποιες φορές..
Ίσως οι άνθρωποι που μου απαγορεύουν να κάνω κάτι το κάνουν για το καλό μου..
Αλλά γιατί σπάνια το εκτιμώ αυτο..;
Εγώ είμαι λάθος άραγε..ή αυτοί..;
Στη τελική..μπορεί να μην είναι και κανένας..
Απλά μάλλον πρέπει να μάθεις να συμβαδίζεις με τους άλλους κάποιες φορές..
Για να μάθουν και αυτοί να συμβαδίζουν μαζί σου..

http://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE


Σκέψου πριν κάνεις ή πεις κάτι..

Μάριαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου